Bizalmi index

Munkatársaink 15 éve dolgoznak a nyomtatott kiadványok világában. Nagyjából mindent láttak már ezen a területen, amit el lehet képzelni. Hála a technika fejlődésének, a grafikusok által megálmodott kiadványok egyre könnyebben, gyorsabban és probléma mentesebben jelenhetnek meg papíron, mint mondjuk 10 éve, amikor még félkilós mobil rackkal kellett rohangálni a nyomdába, hogy másnap reggelre elkészüljön egy film, vagy proof. A gyorsnyomda ekkor még versenyképtelen volt árban a hagyományos ofszet nyomdákkal szemben, ma már azonban 500 példány alatt nincs alternatíva, digitális nyomdához kell fordulni. A rentábilis példányszámok lassan felfelé kúsznak, ott tartunk, hogy (kiadványtól függően) 1000 példányig érdemes gyorsnyomdától ajánlatot kérni. Efelett még mindig a hagyományos nyomda a kifizetődőbb, de kialakult partneri kapcsolatainknak hála, érdemes ez esetben is ajánlatot kérnie tőlünk.

A digitális nyomtatás más technológiával készül, mint az ofszet nyomat, ezért más színvilágot, minőséget kapunk. Laikus szemmel nézve semmi különbség nem látható a nyomatok között. Ráadásul a digitális nyomtatás példányszáma lehet akár 1 db, a késztermék előállítási ideje percekben mérhető, míg a hagyományos nyomdánál napokban. Mivel a tendenciák alapvetően a változatos megjelenésű, de gyorsan aktualizálható, emiatt kisebb példányszámban terjesztett nyomtatott kiadványok felé mutatnak, ezért a jövő a digitális techniológiáé.

Ha azt gondolja, az Internet korszakában nincs már szükség papír alapú kiadványra, akkor Ön nem találkozott még papír nagykereskedővel. A nyomtatott kiadványok száma folyamatosan nő, legfeljebb az egységre vetített példányszám csökken. Miért lesz szükség még az Ön életében biztosan nyomtatványra? Mert csak két szemünk van, vigyázni kell rá, a szembeültetés egyelőre nem rutin művelet. És mert nyilván Ön is nyomtatott már ki elektronikus anyagot, hiszen az információt “anyagon” olvasni, kézbe venni, megfogni, megszagolni papíron lehet, így az igazi. Ha már 8 órát bámulta ezt a monitort, mobil kijelzőt, benne az ismerősei által Önre borított Facebook hírekkel, villogó bannerekkel, hangos reklámokkal a tévében, rádióban, este, villanyoltás előtt, nyaraláskor mégis csak a előveszi azt az újságot, könyvet.

Valahogy így:
Olvass!

Vagy nem?

Filozófiánk nem az, ahhoz asszisztáljunk, Ön olcsó, igénytelen  szórólapokkal árassza el a postaládákat, majd ezen kiadványokat a kukába dobja az anyázó célcsoport, mielőtt elolvasta volna. Ez a spam, ahol az általános elvárás felénk, hogy önköltségi ár alatt gyártsunk szórólapot, tegnapra. Nem!

Filozófiánk az, hogy örömet okozzunk. Értelmet vigyünk rövid életünkbe. Igényesen kivitelezett, hatékonyan működő marketing eszközöket készítsünk Önnek és partnereinek. Szórólapokat, weboldalakat, információs anyagokat, táblarendszereket, maketteket, kiállítási installációkat, egyéb marketing eszközöket tervezzünk és kivitelezzünk. Komplett marketing szolgáltatást nyújtunk, hogy Ön kényelmesen, mindent egy helyen kapjon meg egységesen, összehangoltan.

Ha bizonytalan, tanácsadással is állunk rendelkezésére. Nálunk nem kell kiszállási díjat fizetnie és nem számolunk fel óradíjat, ha beszélgetni szeretne.

Ajánlom figyelmébe teljes körű marketing szolgáltatásunkat melyről bővebben a www.geograf.hu központi weboldalon tájékozódhat.

Várjuk jelentkezését!

Szász István ügyveztető
és Berta

Reklámok